Tillbaka från Västerås!

Blev en heldag i Västerås idag ^_^
Vad jag har köpt visar jag imorgon, men kan berätta lite om dagen.
Vaknade vid halv 10, åt frukost och åkte sedan till Västerås med mamma.
Där köpte jag två tröjor, vit eyeliner, hårfärg, och lösögonfransar.
 
Åt dessutom på en supermysig och supergod kinarestaurang som var det bästa jag ätit på länge ^.^
Blev en hel del motion som gjorde oss lite trötta, hur man nu kan bli trött av att shoppa, haha.
Såg också en hel del jag ville köpa, men kunde tyvärr inte göra bort alla pengar på en gång,
hur mycket jag än velat.
Måste ju ha till nödvändiga saker också ^_^.
Nu ska jag ja en snabb dusch och slappna av vid datorn, ha en bra kväll!
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0