Christmas gifts!

Är så himla tacksam över allting jag har fått!
Fick allting som jag önskade och mycket mer.
Det är det som syns på bilden men tänkte ändå skriva upp ^_^
Mina föräldrar är skilda, därför får jag alltid mer än jag behöver, haha.
 
*Massor utav thailändskt godis och läsk
*Brända mandlar
*c:a 2000 kr
*Videokamera (Ska filma med den och lägga upp videor :3)
*DVD
*TV
*Jättemysig pyjamas med min favoritdisney-figur på, Bambi ^_^
*Japansk parfym(syns inte med i bild)
*Presentkort på åhléns som jag ska köpa anime för
*Leggings
*Mascara
*Smycken
 
Tänkte köpa pandakigurumin för lite av pengarna jag fick.
Är somsagt oerhört tacksam och lycklig över att jag har en så bra familj och över alla saker jag fått!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0