School tomorrow

Skolan börjar imorgon igen ;_; .

Det är ingenting jag ser fram emot Hade gärna tagit sportlovet nu på en gång.
Men samtidigt ska det bli kul att få träffa kompisar igen. Det kan bli ganska enformigt med lov ibland.
Tänkte muntra upp mig med ännu en sväng ner på stan. Har ju ett presentkort på Åhléns kvar.
Ska se om jag hittar något där som jag vill ha ^_^.
Har siktat in mig på en animebox. Men sist jag kollade var den slut. Och de visste inte om de skulle få in den igen.
Så det kan bli något annat också.
 
Jaja.
Nu ska jag gå ner till stan. Sedan ska jag packa ihop inför imorgon.
Vill helst se till att lägga fram kläder och skolgrejer dagen innan.
På så sätt blir jag mycket mindre str
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0