Long time no see

Hejsan!
Har inte skrivit på väldigt länge. Bidragande orsaker till detta är skola, julafton, och nyårsafton.
Har hittills haft ett jättebra jullov med mycket roligt som hänt ^_^.
Tänkte skriva lite om vad jag fick i nästa blogginlägg. Men nu tänker jag berätta om vad jag gjort.
Jag fick jullov den 21 december. Gick hem och firade tidig jul med pappa och familjen där.
Dagen efter åt vi jättegod mat hos en släkting.
 
Sedan åkte jag till mamma där mormor kom och firade jul med oss den 23.
På kvällen åt vi julskinka och såg på julfilmer.
Sedan blev det äntligen julafton, och jag fick en hel del som jag ville ha!
Hade det jättemysigt med bara mamma och familjen där.
Åt mig proppmätt på julmat och godis.
 
Efter någon dag åkte jag upp till min hemstad, Arvidsjaur, med pappa.
Där hälsade vi på släktingar, firade nyår, och jag shoppade ihjäl mig på dollarstore.
(Som ett mycket större Ö&B)
Åt mycket julmat där också.
 
Nu har jag äntligen kommit hem och ska njuta av att vara ledig. Bara ta det lugnt helt enkelt ^_^
Hann med en shoppingrunda idag, ska visa det senare med.
 
Hoppas att ni har haft ett lika bra julfirande som jag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0