Nyårslöften

Nytt år och nya mål som man brukar säga ^_^
 
Har hittills aldrig lyckat hålla ett nyårslöfte. Förutom att få bättre självförtroende.
Men det här året ska det bli en ändring på det!
Jag ska sluta med godis, kakor, och läsk. Istället blir det frukt och nötter.
Det kommer bli tufft, men något jag behöver ifall jag vill bättra på min hälsa.
Ska dessutom börja röra på mig, åtminstonde varannan dag blir det promenad.
 
Detta har jag lovat då jag vill få en bättre hälsa, har både ansträngningsastma och övervikt.
Dessutom ligger diabetes i släkten både pappas och mammas sida.
 
Men nu ska jag sluta prata om tråkiga saker.
Häromdagen blev det ju en sväng på stan. Detta var vad jag fick hem!^_^
 
*Skjorta, Lindex. 250 kr
*Mintgrönt nagellack, Lindex, 15 kr.
 
Har ni några nyårslöften?
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0