Matte hela dagen

Dagen består utav bara matte fram till 15:30.
De borde inte få göra så, för trött ;_;.
Men jag får stå ut, slutar trots allt tidigare idag och då kan jag gå hem och fortsätta kolla på ''Faith'', ett koreanskt drama ^_^.
Började kolla på asiatiska dramor först den här sommaren.
Det var Skip beat, och nu är jag helt fast! Kan verkligen inte sluta kolla, keke ~
Och efter att varenda drama slutat börjar jag alltid gråta, lite pinsamt men så är det.
När jag kommer hem ska jag gå till banken och växla pengarna från euro till svenska kr.
Har nämligen nyss kommit hem från en utlandsresa som jag ska skriva lite mer om sen.
Efter det ska jag ta en dusch och vila lite. Under tiden får jag stå ut med matten ^_^
Ha det bra!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0