Welcome!

Jag heter Mikaela och är en tjej som älskar asiatisk kultur.
Musiken, dramorna, modet, manga, anime, med mera ^_^.
Ända sedan 7 års ålder då jag läste min första manga Dragon ball har asien spelat en stor roll i mitt liv.
Kommer därför blogga mest om asiatiska saker, inspiration, och mitt liv.
Just nu pluggar jag på naturvetenskapliga linjen i Enköping.
Men i framtiden vill jag jobba med djur/natur och resa.
Än sålänge är design och header bara tillfälliga. Hoppas att ni ska stå ut med det!
 
Musiken är en utav de sakerna jag älskar allra mest, skulle aldrig kunna klara mig utan  den.
Från Jpop är Kis-my-ft2, Hey!say!JUMP, och Kat-Tun mina favoriter.
Från Kpop är Super Junior, Exo, och Block B favoriter.
Från Jrock är det The GazettE, Girugamesh, och Dir en grey.
Från Cpop är det Hangeng, Lollipop F, samt Fahrenheit som jag lyssnar mest på.
 
Hoppas att ni ska tycka om bloggen!
Här är min favoritlåt som framförs av min favoritgrupp från Jpop:en.
Kis-My-Ft2 med Everybody go!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0